لطفاً سؤالات زیر را بخوانید و اگر نمی توانید پاسخ خود را پیدا کنید ، سؤال خود را برای ما ارسال کنید ، ما در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد.

سؤالات متداول

سؤالات پرتکرار کاربران

نحوه درخواست تسهیلات در اینترنت بانک رسالت به چه صورت است ؟

می توانید با ورود به اینترنت بانک خود از منوی تسهیلات، وارد لینک درخواست تسهیلات شوید و بر روی لینک درخواست جدید کلیک و اطلاعات درخواستی را تکمیل نمایید .

چطور می توانم اقساط دیگران را ازطریق اینترنت بانک پرداخت کنم ؟

می توانید با ورود به اینترنت بانک خود از منوی تسهیلات، وارد لینک پرداخت اقساط دیگران شوید و در کادر اول سپرده ای که می خواهید از آن برداشت کنید را انتخاب؛ در کادر دوم شماره تسهیلات فرد دیگر و در کادر سوم مبلغ قسط را وارد نمایید.

چطور می توانم بدون داشتن شماره تسهیلات؛ اقساط دیگران را ازطریق اینترنت بانک پرداخت کنم؟

امکان پذیر نیست. برای پرداخت اقساط دیگران الزاما می بایستی شماره تسهیلات را در اختیار داشته باشید.

چطور می توانم گزارشی از اقساط پرداختی خودم در اینترنت را بانک ببینم ؟

می توانید با ورود به اینترنت بانک خود از منوی تسهیلات، وارد لینک لیست درخواست های پرداخت نسبت به مشاهده اقساط پرداختی خود اقدام نمایید .

قبلا اقساط را از طریق اینترنت بانک خود پرداخت کرده ام ولی در حال حاضر شماره تسهیلات آن را فراموش کرده ام، چطور میتوانم آن را پیدا کنم ؟

می توانید با ورود به اینترنت بانک خود از منوی تسهیلات، وارد لینک لیست درخواست های پرداخت نسبت به مشاهده اقساط پرداختی خود اقدام نمایید .

اقساط خودم را از طریق همراه بانک پرداخت کرده ام، آیا می توانم از طریق اینترنت بانک آن را مشاهده کنم ؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم است؟

بله، می توانید با ورود به اینترنت بانک خود از منوی تسهیلات، وارد لینک لیست درخواست های پرداخت نسبت به مشاهده اقساط پرداختی خود اقدام نمایید و از کادر ثبت شده در سامانه ، نوع گزارش گیری را انتخاب نمایید.

از ما بپرسید

فرم تماس سریع