در گفتگوی یزدی زاده دبیر امورکرمان با آذری مدیرکل مخابرات استان بر ادامه همکاری دو مجموعه تاکید شد.در این دیدار یزدی زاده با تشریح فعالیت سازمان های رهیاری به نقش رهیاران انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی در جهت مشاوره و راهنمایی اعضای کانون های همیاری اجتماعی اشاره کرد. وی در خصوص خدمات سازمان رهیاری بانک قرض الحسنه رسالت گفت: ارائه خدمات بانکی در بانک قرض الحسنه رسالت در بستر پلتفرم های دیجیتال بوده و مشتریان می توانند با دسترسی به سامانه هایی نظیر پیشخوان مجازی رسالت، همراه بانک، اینترنت بانک و وی بانک خدمات مورد نیاز خود را به صورت غیرحضوری دریافت نمایند.در ادامه مدیرکل مخابرات کرمان با اشاره به سابقه همکاری و عضویت کارکنان این سازمان در انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی خواستار گسترش همراهی دبیرخانه نهاد مردمی رسالت با این مجموعه شد و اظهار امیدواری کرد همه کارکنان بتوانند از فعالیت سامانه های این سازمان ها بهره مند شوند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!